niedziela, 10 sierpnia 2014

Rozdział 1



*Letty POV*

(pierwsze spotkanie)
 Obudził mnie zegarek który wskazał 7 rano.Wstałam leniwie i podeszłam do szafy i wzięłam czarne rurki i swoją ulubioną bluzkę z napisem "Love". Weszłam do łazienki i zaczęłam się ubierac.Podeszłam do lustra i wykonałam delikatny makijaż,Wyszłam z łazienki do pokoju po swój telefon i torbę do szkoły.Zeszłam na dół do kuchni gdzie na mnie moja mama czekała ze śniadaniem.Gdy skończyłam załozyłam swoje vansy i wziełam torbę i wyszłam z domu.Nagle natknęłam sie na chłopaka o tęczowych oczach.

 -Przepraszam,-odparł

-Nic się nie stało-odpowiedziałam

 -To ja przepraszam - powiedział z lekkim uśmiechem

-Nie przepraszaj-powiedziałam

-Dasz się namówic po szkole na kawę ?-spytał

- Ok, pewnie - odrzekłam z uśmiechem

-A jak Ci na imię ?-spytał po chwili

-Ja jestem Letty a ty ?- odpowiedziałam

-Harry -odrzekł

Pożegnałam się z nim i poszałam w stronę szkoły.Gdy juz weszłam do szkoły podbieglam do klasy i zajełam swoje miejsce przy oknie.Lekcje minęły szybko więc podeszłam do drzwi frontowych,popchnęłam je i ujrzałam tego samego chłopaka co widziałam dzisiaj rano.Podszedł do mnie i udaliśmy się do pobliskiej kawiarni.Zaczelismy ze sobą rozmawiac.Po godzinie się rostalismy się i udaliśmy się do swych domów.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------

I mamy 1 rozdział.Wiem że krótki ale następny postaram sie napisać dłuższy.Mam nadzieje że sie spodobał.Następny rozdział pojawi sie w czwartek.
 

PRZECZYTAŁEŚ/AŚ---->SKOMENTUJ=MOTYWACJA



1 komentarz:

  1. szablon gotowy :) http://graphic-gloom.blogspot.com/
    a i usuń sobie weryfikację obrazkową, w razie czego pisz w zakładce "pytania" :)

    OdpowiedzUsuń