piątek, 5 lutego 2016

Witajcie

Kochani wracam do was po tak długiej przerwie w pisaniu tego opowiadania.Moi drodzy czytelnicy TF informuje was że wraz tym miesiącem lutym zajdą pewne zmiany: otóż chodzi mi o to że w zakładce "INFORMOWANI" nikt nie zgłosił chęci informowania i związku z tym nie jestem pewna czy mam kogoś informować czy nie. Jak nie to uznam ze trzeba usunąć tą zakładkę. A po drugie jeżeli chodzi o moje pisanie to ja to opowiadanie doprowadzę do końca i co do mojej planowanej 2 części TF to nie wiem czy ją zrealizuję bo na razie nie mam pomysłu na dalszą część. I sprawa 3 mam takie pytanie (proszę was o szczerość bez spin błagam) czy wy chcecie żeby ten blog przeszedł metamorfozę? Jeżeli tak to co mam zmienić ? (np.szablon itp.) Do zobaczenia (z rozdziałem ) kochani :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz