sobota, 23 maja 2015

Rozdział 13


*Letty POV*

mama?! niemożliwe naprawdę ona! nie wierzę jak ona miała tu czelność tu się pokazywać to co mi zrobiła dwa lata temu (tyle już jestem z Harrym) to jej tego nie wybacze . miałam jej ochotę przywalić ale się powtrzymałam bo bym niezłe przedstawienie zrobiła. Postanowiłam że ją zignoruje i pójdę dalej przed siebie  i udało mi się ją wyminąć , doszłam do domu po kilku minutach gdy tylko zdjęłam buty udałam się do kuchni biorąc sok z lodówki upiłam dwa duże łyłki stawiając z powrotem do lodówki . Skierowałam się w stronę pokoju i spojrzałam na szafkę  zobaczyłam  leżąca kartkę papieru  wzięłam ją przeczytałam wiadomość od Harrego następującą treść: " Zajrzyj do szafy kochanie " podeszłam do szafy, otworzyłam i zobaczyłam niewielkie pudełko wyjęłam je , uchyliłam wieko a w nim były śliczne czarne szpilki , wynajmując je poczułam na sobie ciepły oddech Harry'ego,  odwróciłam się rzucając się mu na szyję składając mu czuły pocałunek na policzku.

*Harry POV* 
Takiego całusa nie spodziewałem ,odwzajemniłem pocałunek, odsunąłem się od niej chwytając za rękę, zasłoniłem jej oczy chustą, prowadziłem ją przed siebie po chwili znaleźliśmy w parku gdzie był przygotowany koc na piknik obsypany płatkami róż, zdjąłem jej delikatnie chustę była bardzo zaskoczona to co zobaczyła, usiedliśmy na końcu rozkoszując się jedzeniem które były w koszyku. Po skończonym posiłku wróciliśmy do domu szczęśliwi i zakochani. 
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

PRZECZYTAŁEŚ/AŚ---->SKOMENTUJ=MOTYWACJA

Przepraszam jeszcze raz za to opóźnienie proszę wybaczcie mi to wina poprawek które muszę zaliczyc. Następny postaram się wstawic za tydzień jak to wszystko ogarnę.Wiem że jest krótki i chujowy wybaczcie mi to . Hazza loveJB 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz